недеља, 29. децембар 2013.

Sam











            Sam
Ne bojim se i ovde ponosno stojim
nemam vremena za brige jer pobede brojim .
Udalji se od onih kada ti na početku pričaju da nije
to za tebe , meni treba podrška slabići bežite od mene .
Došao sam ovde da pokidam u centar ,
da tim tonom pobede zvoni ceo etar .
Nisam tu da se sklonim to nije moj spektar .
Neki jutro započinju mamurlukom dok ja planirajuci
dan cedim nektar .
Čvrsto stojim iz oka ne ispustam svoju zvezdu  ,
koliko god da odem daleko uvek se vraćam
svom rodnom gnezdu.

Nije lako i mnogi na tom putu ne mogu da me prate ,
da li su me vredni na prvoj prepreci shvate , ne volite
svako ko ti kaže brate , poverenje se danas kupuje na rate .
Iskoristi svaki trenutak svog života , jer ljudi sve osim vremena
mogu da ti vrate .

Нема коментара:

Постави коментар