среда, 29. јануар 2014.

Alter ego













Alter ego


Novi dan je novi korak koji bez sumnje moramo učiniti . . .
Svaki novi korak vodi nas bliže cilju kome idemo .
Ali kako da znam gde da idem  ako ne znam gde hoću da stignem.
Ponekad jednostavno želim da sve stane baš kako je sada , ponekad želim
da se nešto nikada nije dogodilo a ponekad tako nestrpljivo čekam da se to
nešto dogodi ...uvek ponekad .
Ponekad ni sam ne znam šta želim i pitam se čemu želje uopšte o odakle u nama .
I sve što se događa i sve što će se dogoditi nekada osećam tako povezano u jedno .
Kao da je kraj u početku i početak u kraju , i kao da sve zauvek traje
i kao da sve već postoji .
Nekada tražim dela a sa poukom  koju sam moram napisati .
Često tražim tragove  puta koje sam moram napraviti .
Nekako sam uvek tražio priče o idealima koje ne našavši nigde sam
počinjem živeti .
Nekako ....ono što želim da vidim moram jednostavno da budem .


Нема коментара:

Постави коментар