субота, 22. март 2014.

Generacijski zavet - Aleksandar Nikolić

                                                                                        Generacijski  zavet

Oprostite nam godine naše,
mi bi smo samo drugačije ,
neka vas zbog toga previše ne plaše.
I vi ste nekada u njima bili zar ste brzo zaboravili ?
Mladosti znam da sav je život put bez povratka,
ja ga hoću bez poretka.
Samo voz je što kraj najlepših predela najbrže juri.
A mi se trkali ko će prvi...
Suviše skup je da samo ga gledam,pretežak da ga
u tuđe ruke predam.
Da mogu stihovima ukrotiti vreme,
kako bi lako bilo moje breme.
Sve će proći,al šta je život ako ka najvišim naši snovi  ne streme.
Pusti me da stvaram jer drugačije ne umem,
ja zbog toga živim i zbog toga ću da umrem.
Neću ni ja od istorije pobeći daleko,ali eto...
Ako je to sve što od nas ostane neka nas upamti nekada neko.
Ako smo promena neka se desi,ako smo na sram i štetu pre toga
nas odnesi.
A znam...znam da vetar što nas nosi ipak nešto traži
i u našoj kosi.
Da ove reči nisu uzalud kao ni naše postojanje,
i da od njih nećemo vredeti manje.

Нема коментара:

Постави коментар