четвртак, 2. април 2015.

Moja si sreća

Moja si sreća

Radim samo ono što ti se kod mene
najviše dopada da radim.
Stvaram,i stvaraću dok te volim i volim te
zauvek.
Ne treba meni puno da budem najbogatiji
na svetu,malo onog za život osnovnog.
Nije meni potreban ni preveliki auto ni
još veći stan-samo mnogo više noći
provedenih sa tobom u njemu.
Ne treba mi ni fanatastičan pogled ujutru na grad,
ja hoću jutro sa pogledom na tebe dok
bezbrižno spavaš na mojim grudima.
Ne želim najskuplje jakne,želim tvoje
ruke obgrljene jako oko mene.
Ni najskuplje koktele,ja se opijem
tvojom čašom nevešto ceđenog soka,
Ali znam da je to čaša ljubavi koju samo
priviligeovani piju.
I umesto velikih i dugačkih putovanja
ja obožavam šetnju hodajući
veličanstveno sa tobom i držeći te za ruku.
Sanjao sam i jahte i kruzere ali sam shvatio
da su ništa u poređenju sa onim dok sanjam
pored tebe i držim te u krilu.
Trčanje na najvećim stadionima ništa je
za jedno trčanje sa tobom.
Ni dignuta ruka šampiona
ništa je za tvoju koju ja dižem da poljubim.
Umesto vazduha ja udišem tebe,
upijam te u sebe.
Ostvaljam titule i zavanja nekim drugim ljudima
sve dok me nazivaš „Mili moj“
Moje si najveće bogastvo i sreća samo Bogom dano.

Нема коментара:

Постави коментар