недеља, 13. април 2014.

Himna ljubavi - Aleksandar Nikolić

         Himna ljubavi


Zagrli me jako to je sve što želim ,
da sa tobom putujem ovom stazom što
život se zove.
Da u ovom beskraju stvaramo neponovljive
momente koji večno čuvaju tragove naše.
Želim da rosu pijem sa tobom,
da miris jutra povežem sa tobom.
Da spavamo pod vedrim nebom da u obliku
obalka tražimo naše srce.
Da zaboravimo vreme koje svi jure...
Samo jedan dan,samo jedne zvezdane noći...
Hoću da ih stobom delim.
Moja ljubavi sve prolazi al su trenuci večni.
Nije nam uvek lako al u ovim trenucima shavatamo
koliko smo srećni.
Neka teče ovaj život,zastanimo bar mi.
Zagrli me i poljubi u salvu večne ljubavi.
Želim da rosu pijem sa tobom,
da miris jutra povežem sa tobom.
Kao pčela sa najlepšeg cveta opijen kosom sam  tvojom.
U njoj se skrivam i dišem kao u nedođiji savršenog sveta.

Нема коментара:

Постави коментар