уторак, 12. август 2014.

Ti i ja

Ti I ja

Zaista ti kažem mi nemamo gde nego biti ovde I sada,
ovde gde hodam I dišem,
baš ovde dok gledam I pišem.
Sine,šapuće kroz mora,šume I reke,jedina nam planeta mati.
Dete moje ne razaraj moja pluća jer su tvoja-shvati.
Pogrešno sam uzimaš I kradeš sve ono što ti ja od srca mogu dati.
Potrebno je da znaš da smo jedno-pokušaj da to shvatiš.
Zar ti zla koja mi činiš ne govore da kad moje onda i tvoje srce
mora da pati .
Spoznao si mnoge moje tajne,ali za ovu nekako ne želiš znati.
Jer kad meni korene sečeš,sečeš tlo pod nogama svojim.
Imaš slobodu svu nad prostranstvima mojim,ali nezahvlanost čini
da sve ti je tesno I to je ono čega se bojim.
Ti činiš sve da ja umerem a ja sve opet da postojiš.
I na kraju sam činiš da me se bojiš.
Plač mojih potoka i reka ume jako da te  boli,
međutim roditelj strog je  zato što svoje dete jako voli -pa kada
 se srdi onda to čini da bi čovek bio bolji.
Razumi znake koje ti dajem i svoju ćeš stvaralčku moć obojiti punim sjajem.



Нема коментара:

Постави коментар