петак, 19. децембар 2014.

Sve sve možeš kad si mlad!

Sve sve možeš kad si mlad !

Sve sve možeš kad si mlad
veruj u čuda ne staj ni jednog trena,
tvoj je život tvoja su vremena!
Ustani i trči smej se svemu
zagrli prvu curu jer taj osećaj
nema cenu!
Slavi svoje noći čekaj svoje zore
ostavi sva pravila snađi se
i hajdemo na more !
Penji se na vrhove-idemo do gore !
Daj mi ruku moja mala vreme leti
ali mi smo noćas brži,
samo budi moja noćas nemamo ništa
ali sve je naše samo za ruku me drži!
Sve sve možeš kad si mlad
veruj u čuda ne staj ni jednog trena,
tvoj je život tvoja su vremena!
Ne želim kravatu daj skolni mi
mašnu,brzo odkopčaj mi košulju
daj mi ranac ja neću kožnu tašnu!
Umesto sata na ruci nosiću
tvoga ugriza trag,briga me za vreme
tvoj sam i mlad !

Нема коментара:

Постави коментар