понедељак, 17. новембар 2014.

Ti si moja neispričana priča

Ti si moja neispričana priča

Ti si moja neispričana priča
čiji kraj menjam svake noći,pa se pre spavanja
molim da učiniš ga srećnim tako što ćeš mi opet doći.
Ti si moja neispričana priča,
a ja u njoj tek onako bitan lik to moj je film,moja uloga
da čekam galvnu glumicu a u njemu to možeš biti samo ti.
Ti si moja neispričana priča o kako bih voleo da je
više ne pišem sam,
svoje sam ti srce sa olvokom i papirom moje sudbine bio spreman,
da bez  oklevanja,kad poželiš ti dam.
I dođii,dođi,ispiši nove redove većim slovima,pomozi mi i oboji moj svet
zajedničkim snovima.
Ne stavljaj tačke,tamo gde to piše ti stavi zareze da nastavimo srećniji i jači
bez ove glupe i bezsmislene pauze.
Stavi apostorfe gde ti fale reči,jer ti i ja smo mana koja se jako  teško leči.
Ti si moja neispričana priča koju svakog jutra pričam na glas sebi,
ponavljam te rečima da čuješ me ali počnem je pričati tiho
jer pomislim da ti se svidela ne bi.
Ti si moja neispričana priča...

Нема коментара:

Постави коментар