понедељак, 9. новембар 2015.

Od sna do sna

Od sna do sna
Od želje do želje
od cilja do cilja
Po neku zvezdu skinem.
Od noći do noći 
od žene do žene
po neka mi istina
pred očima sine.
Od pesme do pesme
od stiha do stiha
U izazovima tražim
svoj lik
Od dana do dana
za svaki koji dođe
u rukavu čuvam trik.
I čekam onu iz moje pesme
sa kosom dugom
kao mlečni put
Što slika dok je gledam
od sna do sna
moje utočište njen je
poput svile mekani skut.
Nit po nit
dok skidaš me polako
zubić do usne na vratu ostavlja žig
Od mesta do mesta
gde sretnemo se javno
da odemo u mraku
dovoljan je mig
I tako
od reči do reči
svaka moja misao prožeta
je nama
jer sve dok nismo jedno
u duši bićeš sama
i nema noći
u kojoj tebi nisam
podigao čašu
od vina do vina
od boje do boje
za sećanje na ljubav našu.
Mnogo ih je bilo
od dodira do dodira
pamtim na koži samo
topli tvoj.
Od dana do dana
to što ljubav znam
dugovaću njoj.
Od sna do sna
Od želje do želje
od cilja do cilja
Po neku zvezdu skinem.
Od noći do noći
od žene do žene
po neka mi istina
pred očima sine.
Od pesme do pesme
od stiha do stiha
U izazovima tražim
svoj lik
Od dana do dana
za svaki koji dođe
u rukavu čuvam trik.

Нема коментара:

Постави коментар