субота, 14. новембар 2015.

U ime svih nas

Znaš...to što vidiš ujutru plavo i vedro,
to je dan.
Ili dar, ako tako bolje razumeš njegovu veličinu i punoću.
Stavi ruku na levo....kuca.
To je srce, meko i živo.
Isto kao moje, isto kao tvoje.
Isto kao bilo koje srce bilo gde na svetu u bilo kom trenutku.
Takva kakva su juče prestala da kucaju u Parizu, ali ne samo u Parizu.
U Keniji, ali ne samo u Keniji.
Siriji, ali ne samo u Siriji.
Egiptu, ali ne samo u Egiptu.
Takva ista, nevina i puna života stala su nedavno i u mojoj Srbiji i Kosovu. Ali ne samo u Srbiji i Kosovu.
U Hrvatskoj, ali ne samo u Hrvatskoj.
U Sloveniji, ali i ne samo u Sloveniji.
U Njujorku, ali ne samo u Njujorku.
Jer život je svuda podedjanko vredan.
i žločin je svuda gadan i ne fer.
                                                                I srce je svuda srce. Vredno i neponovoljivo.
                                                                 I svako je nasilno gašenje života objavljeni
  rat Tvorcu koji sve                                                                stvara.
                                                               Nišani i pali....ali ne budi tako uzak. Očima vidiš više nego na                                                                nišanskoj rupi.
                                                               I ti i ja na sebi nosimo boje.
                                                               Kriješ se u lišću, jesi li se ikada pitao zašto raste?
                                                               Za koga to vazduh stvara?
                                                               Zbog čega se roditelji raduju deci?
                                                               Shvataš.....mržnja koju stvaramo uništava svet koji je mnogo                                                                  pre nas stvoren.
                                                               Tako mora?
                                                               Probaj bar samo ti biti razuman.
                                                               Ti i ja postaćemo mi. Izbor je tu ako želimo da biramo.
                                                               Ja ću ponosno podići svoju zastavu.
                                                               Istim ponosom kojim bih podigao i tvoju ruku sa tvojom                                                                        zastavom da stoji tik do moje.
                                                               Budi to što jesi ali moraš pusiti druge da budu to što jesu.
                                                               Ne želim ništa manje da budem ja od onoga što manje nego                                                                    što jesi želiš da budeš.
                                                               Naša nam različitost neće zauzeti mesta koja već imamo.
                                                               Tvoja mi pluća neće potrošiti vazduh koji dišem od početka.
                                                               Ne pričaj mi da si drugačiji od mene ako te izmešteni prst                                                                      zaboli na isti način.
                                                               Ili ako ti trun u oku ne smeta da gledaš.
                                                               Ne ubeđuj me da si drugačiji ako ti je stalo da budeš srećan.
                                                               Ubedi me da si drugačiji ako zaista misliš da nikada nisi bio                                                                    dete.
                                                               Znaš...to što vidiš ujutru plavo i vedro,
                                                               to je dan.
                                                               Ili dar, ako tako bolje razumeš njegovu veličinu i punoću.
                                                               Stavi ruku na levo....kuca. 
                                                               To je srce, meko i živo.
                                                                Isto kao moje, isto kao tvoje.
                                                               Isto kao bilo koje srce bilo gde na svetu u bilo kom trenutku.

Нема коментара:

Постави коментар