уторак, 24. јун 2014.

Dan tvog buđenja !

Dan tvog buđenja

Ostvaljen,zaboravljen,depreisvan ili smoren,
zbunjen ili uplašen..
Pao posle dva ili tri koraka ?
Stao ?Ustani! danas je dan tvog buđenja !
Udahni i još jednom pogledaj svoj vrh u oči!
Pokreni se i isisaj život iz svakog centimetra oko tebe.
I više ništa neće biti isto osim toga da ćeš rešen da pobeđuješ
-pobeđivati !
Nema velike tajne uspeha osim da uspeh želiš iz sveg srca !
Trči,viči diši !Osećaš bol?Da li osećaš bol ?
Dobro je !Upravo rušiš granice svojih mogućnosti!
Ne možeš dalje ?Odlično !Tu preseseci i sad reci –ovaj dan je moj dan !
Moj život!Moje mesto !-Ovo je moja šansa !
Opusti se i prepusti snazi života !
Stvarno verujem da si mnogo pametniji od toga da bi pogunute glave
govorio ’’takva je sudbina’’-’’život nekome majka nekom maćiha’’
-Ne,moj život je ovo !OVAKO SE POBEĐUJE !!!Diši !
Osećaš kako ti se pluća šire ?Meduza se širi i skuplja da bi napravila
sledeći korak.Zbog čega ti puniš svoja pluća ?
ŠTA JE TVOJ SLEDEĆI KORAK ?!
Sitne duše mašu rukom i kažu ’’ naravno da ne’’
Ali ti nisi sitan!Ti si nešto drugačiji !
Smeo si da dođeš do ovog reda ?Nisi sklopio stranice ili kliknuo X ?
I pored toga što govorim koliko si slab?
Rekoh ti nešto si drugačije,nije slučajno da stojiš ovde.
Jak si možeš mnogo više-glavu gore !
I ti i ja,nešto nam je zajedničko-želimo više !ZATO GURAJ !
Još nešto nam je bliže –Možemo više !ZATO TE ŽELIM NA VRHU !

Нема коментара:

Постави коментар