понедељак, 9. јун 2014.

Milmetri kilometara

Milmetri kilometara
Kada spavaš daleko od ruku i očiju mojih-čuvam te.
Kada šetaš tim velikim gradom sama,mila moja sve bih dao
da te kao kada smo zajedno okrenem,pribijem uz sebe i poljubivši te
na sred ulice ponovo ti kroz zagrizle usne kažem ’’Volim te ’’.
Volim te,nastavljam da te ljubim dišući duboko,isisajući ti usne osećam ti zubiće dok se srećna i iznenađena smeješ..
Neko bi reko ’’prokleta daljina’’ ali je ja neću kleti jer znam da nas isto sunce danas čini i znojavim i srećnim.
Isto obasjava kilometre između nas,i isto pokazuje milimetre do potpunog poljubca.
Aleksandra pesmo moja najbolja.
Neodustajem od tebe jer ne odustajem od snova.
Ne odustajem od nas jer svakim se danom kada smo zajedno rađam iznova.
Redovi su ovi moj podsetnik na naše trotoare koji nas dok ti gazis neku kaldrmu drugu pamte i zovu da oživimo ih ponovo.
Ne znam da patetičan budem-Izdržaću jer ljubav nad svim pobedu odnese.

Нема коментара:

Постави коментар