субота, 7. јун 2014.

Jedan od tih trenutaka











Jedan od tih trenutaka ...

Dobro znamo  se kada se jutrom gledamo u oči
noć je stvorila trenutke ispunjene strašću i tela su nam
obučena u poljupce, prekivena tragovima vrelih prstiju.
Na mojim grudima spavaš kao na zvezdi,moja jutarnja svežina
počinje mirisom tvoje mekane kože.
Naša soba više nije soba već nedođija i san zaljubljenih u ljubav.
Spavaj bebo moja mala,svet je previše grub za tvoje nežne ruke.
Ti tako veliki borac a duboko u sebi preosetljiva na zvuke.
Ne sumnjaj u mene kada sam od tovjih očiju daleko.
Ne sumnjaj da mnogi nas kraj sebe žele-pristali bi i da nas dele.
Moraš znati da i pre nego te sretoh duša izabra tebe.
I uvek to kažem,ma više si od žene.
Najbolje se izrazim u onome što ne kažem,a ti  jedina  savršeno razumeš.

Нема коментара:

Постави коментар